Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Friday, August 25, 2006

Long Vacation 之終結---------唔見o左條腰。。。








雖然講出o黎有o的折墮﹐但係我到o左Vancouver 之後﹐真係未餓過﹐日日都好似填鴨o甘填﹐剛剛至去完一個好有風味o既 pool side brunch。。。見 d auntie們 夾手夾腳﹐快過閃電o甘就prepare 好一台美食。。。唉...大家好快就會見到我以漲爆o既姿態重現香江o架喇......
如果話食係一種藝術﹐我呢個Long Vacation 就可以話係o係極之artistic o既氣氛之下﹐完滿結束喇。

1 Comments:

Blogger O said...

Vacouver有邊度咁有情調呀?Granville Island,Burnaby South定係North Vancouver?等我遲D返去識返個女伴去試下先!

真係估唔到我好可能最終係要返加拿大先可以識到我嘅另一半......希望而家唔好咁多小朋友都鍾意食果D啦

4:43 PM  

Post a Comment

<< Home