Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Monday, August 21, 2006

Long Vacation VIII-------男人心事--Chambord












終於到o左我最期待o既Château tour 啦。。。之前所做o既功課真係大派用場 !!!人通常都會對某d o野有情意結。。。有人鍾意高掙鞋﹐有人鍾意絲襪﹐甚至有人鍾意著過o既底橫。。。。而我就正常少少﹐鍾意城堡。。。所以當波士叫我plan o下點過生日﹐我二話不說就自把自為編o左個 Château 遊。其實我從未去過真正o既 château ﹐ (個人認為中國果D唔算﹐因為我細細個就覺得城堡應該係好高同有護城河o既﹐最好有埋幾條鱷魚o添)Loire Valley有成二百幾個château , 我只簡o左其中幾個有代表性o既 :Chambord :係Loire Valley最大﹐最雄偉o既城堡。通常大o既o野都份外吸引人。就好似當年呀 ‘芷薇’ 一出﹐真係‘巨’ 驚四坐 !!!當年阿 Francois I(讀 ‘犯事娃’) 為o左方便打獵----well﹐到底係獵獸定獵艷呢﹐真係佢至知喇。---就大興土木﹐起o左呢座有441間房o 既巨無霸喇。最特別o既﹐要算係呢條傳說由 Leonardo da Vinci設計o既雙鏍旋樓梯。身為皇帝﹐妃嬪梗係數之不盡啦﹐一個唔該o係宮中相遇﹐口角繼而動武就唔係o甘好啦。呢條雙鏍旋樓梯簡單o黎講就係將兩條獨立o既鏍旋樓梯放埋一齊﹐之間只有小窗口互通。即係兩個人即使同時從樓梯上落﹐極其量只會從小窗口望見對方﹐但就唔會真正碰到。For example, 阿Francois I同阿二想上樓鬼渾時﹐可以叫d 奴才從小窗口 ‘裝’ 下阿大婆係咪剛剛經過﹐make sure all zone clear至上樓﹐唔洗比大婆見到斷正。。。。唉 ! 男人o既心意﹐真係男人最清楚。達文西o甘醒﹐難怪阿Francois I o甘 like 佢啦。呢條雙鏍旋樓梯﹐o係某D 男人o黎講﹐可能仲經典過 « 蒙羅麗莎的微笑 » o添呀 !!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home