Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Monday, August 07, 2006

Long Vacation V-------賭錢=倒錢!!



Monte Carlo 貴為賭城﹐當然要去窺探o下賭場風光啦。
唔"體"尤自可﹐一"體"﹐我絕對有理由相信呢道擺o左個勁爆風水局!!!
1) 齋"體"外邊building 頂幾個銅像﹐青過青蟹。。。 未賭就青o西, 一弊!
2) 要比入場費﹐位位 10 euro,未見官先打八十﹐仲要交低相機﹐慌死你偷影佢最高機密﹐但入面就大把攝錄機影住你!!周身唔聚財﹐好弊!
3) 入口前一個一比一裸女石像﹐好倒唔倒﹐走去"倒錢"﹐即係入親o黎都"倒"o西 D錢啦﹐勁弊!
4) 話就話同場展出唔同o既賭具﹐我就話係展出唔同o既裸女畫像。。。。。邪住你班水魚﹐非常弊!
5)臨走前﹐梗係去cloakroom﹐欏翻我部相機啦﹐點知個阿姐拎住我部相機指指檯面個牌﹐你以為寫"多謝光臨"呀?錯o西啦!!!係。。。。。。。"tipping are welcomed"!!!!@#&%*$%#@又係你逼我放底個相機o既﹐依家問我收tipping???你比翻Deposit 我就差唔多!!!不過﹐為o左D寶貝相﹐我結果都豪o左兩個euro比佢。。。。唉....開乜賭0丫﹐開cloakroom打劫把啦.....

3 Comments:

Blogger O said...

嘩咁狗嘅,咁你攞返部相機之後應該即刻表明你嘅身份,係一個慈善機構嘅職員,勸籲佢捐款,拎個錢箱出嚟,上面寫住Charity is welcomed,跟住猛咁指住個箱。假如佢只係求其入D,你就賴死唔走,繼續企係度用手指住個箱叫佢捐款,直到佢捐多過22蚊Euro,你同波士先圍到皮!

6:44 PM  
Blogger vi said...

你估我係多啦A蒙 咩﹐失驚無神去邊度搵個donation box wor!!!算啦﹐咪當江湖救急囉。。。兩個euro﹐都仲豪得起﹐more than that o既話﹐我唯有扮文盲啦

7:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Paul here! 不賭是贏錢 but enjoy your trip!

3:19 AM  

Post a Comment

<< Home