Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Wednesday, August 02, 2006

Long Vacation III-----奢華的國度Monte Carlo





Monaco 係一個被法國三邊包圍o既小國﹐對正男人公敵----地中海。
呢度無o野多﹐係有錢人, 靚車﹐遊艇同低胸肉彈最多。
有錢人多﹐係因為外國人(besides French)係度買屋住做resident 係唔洗交 salary tax同 Income Tax o既。所以吸引唔少有錢人o黎。
至於遊艇﹐同靚車﹐咪就係呢班有錢人既副產品之嘛。
你可能會話﹐遊艇香港都有啦﹐成個遊艇會o係銅鑼灣o添。o甘幾隻離島快船o甘大既遊艇同時係海度浦下浦下o既情景又係咪o甘常見呢?

o係香港好日唔見o既Bentley,你度周街都係﹐唔同color o既Lambo泊埋一齊既壯觀場面 全日放送,仲有瑪莎拉蒂。。。務求"體"到你反肚為止。第一日我"嘩"o左十秒,第二日七秒﹐到o左今日第五日﹐我o既反應係----無反應。。。反而見到架錢七仲有少少發現新大陸o既感覺o添。。。。。死未!!!
至于肉彈。。。唔講﹐我仲以為"體"緊NBA...學呀TWINS 首歌o甘話"籃球在滿天飛..."我就o係呢個 船來船往﹐車來車去﹐"碧"波蕩漾 o既地方開始我o地o既旅程啦。





6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

唔好俾波士望咁多呀, 一陣佢嫌棄你架喎, 再唔係佢要你即刻轉飛日本整大d 都唔好啦.

1:52 PM  
Blogger vi said...

波士唔打籃球o架﹐淨係打羽毛球架咋﹐golf 都有興趣o既﹐係足球就....麻煩少少。。。。。。。。。

3:39 PM  
Blogger O said...

唉,唔緊要架洪太,你都話囉,第一日你見到成街都係靚同貴嘅車嘅時候你會「嘩」十秒,跟住七秒,都左而家你已經唔會驚訝,反而見到前七你會感覺新鮮,照咁計,o係云云肉彈之中,你應該會係最俾到「新鮮感」人嘅女性,所以阿波士應該都一樣會係五日後嘅今日見到你好似「發現新大陸」咁嘅感覺嘅!哈哈哈~~~

換轉係我去到都會係好突出,因為果度全部都係有錢人,第一日冇人會留意我,到第五日我(窮)嘅魅力都會俾到人「新鮮感」嘅,嘻嘻~

12:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Please get the Ferrari F430 as a handletter for me, one color each. Thanks. haha

3:33 PM  
Blogger vi said...

ozzi,你節省都得喇﹐見o左我呢個窮光蛋五日﹐佢o地已經厭o西喇!!!

10:27 PM  
Blogger vi said...

Mic 325,聽講你去o左上海幾日business trip,你要用幾個上海妹同我交換0架wow,我無你o甘貪心要幾隻色﹐一隻就得喇﹐要白白淨果隻色!!!

10:32 PM  

Post a Comment

<< Home