Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Wednesday, August 02, 2006

Long Vacation II----尼斯=離譜??



估唔到會o係飛機度見到法國隊個"查斯古特",差D忍唔住衝過去------一腳伸佢落機﹐就好似佢o地伸o左巴西出局o甘樣。。。 不過米字航空D crew個個都好似三角碼頭跳槽過o黎o甘 ,都係唔好衝動。。。

唔覺唔覺o甘就到o左尼斯。。。點知又見到阿"查斯古特"攬住個model o甘o既鬼婆。。。。終於明白點解法國隊會輸。。。。。。中國隊想贏﹐禁色﹐係一個好方法。。。又或者大量對外輸出北方佳麗﹐亦可行之。。。。
由于我o地o既目的地係Monaco﹐所以要再搭一程巴士。schedule 12:00 有車﹐點知等到12:30 都無影﹐條頸長o左兩吋到﹐先見到有架埋站﹐以為有得上車啦﹐點之個司機同一位相信係員工o既女士上車吹o左一輪水至施施然落車開行理倉度門﹐我o地滿以為走得﹐點之佢bilibala 講o左一輪法文﹐係都唔比大家上車﹐好在遇到一位非常友善 o既 同路意法混血女士Caroline﹐義務做翻譯。原來佢話路上有意外﹐o的schedule 搞亂o左﹐呢班車淨係去Menton...﹐但係Caroline 話去Menton 必定經過Monaco,點解唔車埋我o地?重有單accident o係朝早06:xx發生﹐因乜解究到中午12:00都未搞"惦"???請問班友仔係咪路呢???個司機好似當時運高聽唔到o甘就楂住架吉車絕塵而去喇。。。結果我o地就由12:00 等到13:00至上到車。。。不過黑唔西,臨上車﹐嚇然發現 買飛果個人比o左"student"飛我o地﹐夾埋平o左8個 euro。。。唔通"波士"真係保養得o甘好???

0 Comments:

Post a Comment

<< Home