Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Sunday, July 02, 2006

Farewell Brazil









我最最最最support o既巴西竟然八強止步。。。真係欲哭無淚。。。成場波完全不得其門而入。。。肥哨出埋插水奸計都o趙o吾入一球。。。肥仔呀肥仔。。。。早知開鑼前就叫修X堂sponsor 你減肥啦﹐肯定轟動過欣兒減100磅呀。細哨又比人夾到實一實無得郁。。。歷史又再重演啦。。。o吾通Brazil註定輸比法蘭西??!!好Down 呀!!!之後四強裡面﹐希望我o既第二最愛德國 爭氣D啦 !!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

喂, 好野喎, 整個 blog..... 唉, 我鍾意既英格蘭咪又係咁.... 雖然我知就算今仗 win 都冇可能係 no.1, 但係.... 唉.... 好 down 呀....

6:17 PM  
Blogger vi said...

唉。。。我今日真係無o西心機。。。跟住四強都無乜focus...雖然唷有德國。。。但係。。。唉。。。依家開始有個好變態o既想法:無論邊個贏都好﹐總之無法國份就得喇。。。死未!!!

2:26 AM  

Post a Comment

<< Home