Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Tuesday, August 01, 2006

Long Vacation I----我的鯨魚"波士"



七月三十日﹐我同"波士"正式開始我地o既十萬八千里西歐長征。。。漫長o既路途﹐當然需要充足體力啦﹐為o左o甘﹐我"波士"就o係魚翅航空個lounge 度真人示範o左點樣一個人鯨吞六碗擔擔面﹐除o左 O嘴﹐我已經做唔到其他反應喇。。。
"波士"同我﹐陀住漲卜卜o既肚腩 "look"入米字航空o既機艙。
十二個多小時候﹐終於到達第一中轉站---倫敦 。。。Transit 三個小時後﹐再轉飛往第二中轉站---尼斯

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

等緊第二集!

12:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

你就好啦, 又有得去鬼混..... 妖

7:24 PM  
Blogger vi said...

乜鬼混呀!!!我同波士一齊去o架!!!

11:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

哦..... 同波士就唔係鬼混啦... 係 e 泣囉..... 係咪好俾心機去做人呀 ??? 係我要做契媽架喎

1:47 PM  
Blogger vi said...

做人呢方面呢。。。。。。。我係唔會"shi"漏國家機密既!!!!

3:45 PM  
Blogger O said...

點解你搭米字航空可以去魚翅航空嘅lounge嘅?

6:48 PM  
Blogger vi said...

"一世界"o丫嘛!!!

7:04 PM  
Blogger O said...

哈哈,一世界.....虧你係咩,我唔知米字航空都係「一世界」嘅,因為我未係馬可孛羅會員之前係「星聯盟」嘅。

但係我得綠卡咋,入唔到去食擔擔麵。>.<

12:18 PM  

Post a Comment

<< Home