Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Saturday, July 15, 2006

老襯



成個老襯﹐從此被困。。。
o係七月十三日呢個超人回歸o既大好日子﹐我同"波士"終於簽o左買身契喇。To be honest,"波士" 宣誓果一刻﹐都有D想喊o既感覺。。。呢短短半年﹐我o地都經歷o左唔少o野。一齊兩年幾﹐我o地從未真正哎交。。。但係呢半年內﹐我o地都大大少少哎過好幾次交。。。好彩o既係﹐每一次﹐我都從中了解對方同自己多一D(I am not saying anything on behalf on HIM cos this ms my blog...but of cos I hope this apply to him as well)
"波士"﹐我知道因為我o既任性同情緒化令你好無所適從﹐某些白痴行為更令你痛心之極﹐信心動搖。。。謝謝你的包容。那些"曾經"都已成明日黃花﹐不痛﹐亦不癢。戴上了你的金剛圈﹐難道會怕你的緊"kool"咒嗎?

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

哈哈, 究竟你係老襯定係呀B先係呀... 我估呀B先係囉.... HEHE

6:52 PM  
Blogger vi said...

o依~~~~難得我o甘鬼感性﹐你係咪玩o野呀!!!衰鬼!!!

12:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

嗱嗱嗱... 講清楚係鬼咁感性定鬼咁性感先, 我驚架.... haha

6:51 PM  
Blogger vi said...

你驚我仲驚呀。。。我一向都唔係行呢條路線o架嘛﹐當然亦都無本錢行啦。。。

3:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

性感你就唔好諗啦,因為你散發出嚟嘅係氣質only!哈哈~~

但係我覺得你好幽默,我睇到睇到會心微笑,你老公就梗係錫到你(火農)啦!

我都開始收心養性啦,所以好鬼羨慕阿B!希望我都可以揾到個好似你咁un頂able嘅女人啦!哈哈~~

4:37 PM  
Blogger vi said...

揾到果陣你唔好對住我同"波士"喊wow.. 你自願o架wow

4:45 PM  
Blogger O said...

揾到至算啦,妳呢種女子絕種架啦!不過唔好介紹妳D親戚俾我識喎!嘻嘻~~

10:09 AM  
Blogger vi said...

超young 果個"琳琳"得唔得先﹐但係你最少要等十五年wow...楊過都要等小龍女十六年啦少成年wow,"SO"o左o架啦!!!

4:43 PM  
Blogger O said...

琳琳?哦,係咪一見到我呢個靚仔(但入世未深嘅琳琳妹妹或會睇為係色魔)就呼天搶地咁尖叫果位?哈哈,佢都幾cute呀,但係如果佢十五年後仍然係咁「cute」,(imagine her look unchanged but enlarged and fit in a taller body)咁即係將我嚟「kill」咋喎?

1:40 PM  
Blogger vi said...

唔係丫﹐都"索"呀。。。。。。"索"命呀...

10:37 PM  

Post a Comment

<< Home