Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Sunday, August 06, 2006

Long Vacation IV-----衝上雲霄Cannes



做crew o甘耐﹐大大話話都 take-off 過成千次﹐但真真正正坐o係Captain 個位起飛﹐呢次係第一次。今次有幸升空﹐完全係多謝波士o既朋友幫手。原本小妹身痕想去望o下" Iron Mask 被禁固多年o既The Lerins Isles小島(大家仲記得由Leonardo Di Carpio主演o既"鐵面王子"嗎?)﹐準備搭一個多小時火車到康城﹐再轉船過去。點知波士既朋友一聽到﹐就提意我o地飛過去﹐turn out 仲變成我同波士一人take off 一次o添!
臨 take-off 之前﹐波士用兩隻手好大力o甘拍拍我膊頭話:"我條命﹐就交比你啦!!!"佢d血色亦慢慢跟住呢句說話溜走。。。。
由於風速頗高o既關係﹐飛機不斷左遙右擺﹐我仲私人醒o左下0.1秒內急降再急升比波士嘆﹐肯定佢爽過爽身粉!!!
到波士take control﹐我一D都無擔心過!!!一來﹐我對波士有信心﹐二來﹐我自己in control 都無死到,仲有乜野好驚呢!!!

最可惜o既就係﹐難得有o甘正o既高抄角度﹐我竟然 zoom 極都影唔到D裸o西 or 裸泳中既法國妹。。。。呢鋪點同班江東父老交待呢??

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

喂, 你點做野架, 你呀媽養到你咁大, "轉手"俾咗波士收留你, 叫你做小小野都做唔到, 你係咪想做流浪漢呀, 我警告你呀..... 睇路呀 ))))))))))

11:29 PM  
Blogger vi said...

就算做流浪漢﹐我都係"dep"得杯落兼有骨落地果隻。。。。。。wei wei wei...我仲交緊稅架wor.. 你呀公僕honey仲受緊我二分四架﹐等我無稅交再吋我啦袁小姐

5:08 AM  

Post a Comment

<< Home