Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Sunday, August 13, 2006

Long Vacation VI----進軍意大利



波士做o左幾日o野﹐梗係要relax o下啦!本來想去法國o既 St Marie de La Mer(讀:聖嘛he the那咩,慢慢讀﹐唔係就好似爆粗o架喇),但係八月正直Europe o既渡假時節﹐一定Jam 到傻﹐所以最後就決定﹐跳上我o地租翻o黎o既烈火戰車﹐轉戰意大利。
第一目的地o係 Portofino,一個有點威尼斯風情的小海灣﹐泊滿大大小小o既遊艇。聽講話一晚hotel 要成千euro,即係又係"掠"遊客勝地!!!我o地呢d 精明消費者梗係唔會中計啦﹐食餐飯仔咪算囉。。。旁邊o既 Santa Margarita 雖然無o甘高檔,但係D hotel 價錢resonable 好多。
我地o係 Portofino 一間幾靚o既餐廳食o左餐幾麻麻o既飯﹐都係果句啦﹐西餐---食氣氛多於一切!!!
第二日﹐我o地就直奔Torino 喇

3 Comments:

Blogger O said...

嘩,卒之都等到你update個blog囉,等到我頸都長啦。租左架咩烈火戰車呀?好似好過癮咁喎!

咁你兩公婆此行有冇去食過法國大餐?有冇多舊魚呢?哈哈~~

10:15 AM  
Blogger vi said...

我無時間上網o丫嘛...
阿ozzi,你真係唔留心﹐人家都話去o左意大利咯﹐食乜鬼法國大餐o者。
相入面黑色果架"大牛龜"咪係我o地架戰車囉。。。hee hee

4:34 PM  
Blogger O said...

哈哈,哎呀,我係問你此行有冇食過法國大餐呀,唔係問你係意大利有冇食,乜我係你心目中咁低能架咩?哈哈~~

知你忙啦,冇時間上網啦,好鬼掛住你地呀!

嘩,架戰車好似好勁咁喎,可以一對咁同你地一齊去旅行就好啦,點解我一早唔聽你講呢,Vicole,唉.......

10:42 AM  

Post a Comment

<< Home