Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Tuesday, August 15, 2006

Long Vacation VII---------冬季奧運Torino



WOrld Cup 大家一定記得﹐但之前低調好多o既Torino 2006 冬季奧運又有無印象呢?男士們﹐FIAT 車廠就係o係呢度啦。。。。 不過舊有大型廠房已改為 Le Meridien Hotel,同大型shopping mall...只係留翻天台o既conference roon 同racing track...
果個bubble 形o既就係coference room, 旁邊係直升機場。。。無錯﹐人家d CEO o係坐helicopter o既。。。我呢D 普通人呢。。。電梯囉。。。 好在都未至要"young"樓梯。
朋友家廉話﹐耶蘇o既裹屍布就係收藏o係相裡面o既教堂﹐可惜我o地miss o左opening hours,無緣親睹奇跡。。。
更可惜o既就係因時間關係﹐我o地去唔到附近間大outlet ar.. 各位姊妹﹐有機會o黎Torino,記住去Le Meridien 問0下outlet 點去啦﹐有平好多o既Gucci wor...聽講。。。

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

唔記得同你講聲生野快樂 tim... haha, 又老一年啦喂老友...

唔好用咁大編覆去介紹啦, 你估你係蔡瀾遊世界咩, 講吓 d 趣事俾我地知仲好啦

7:04 PM  
Blogger vi said...

我邊有o甘鬼多趣事o者﹐你估我係Mr.Bean 咩 !!!BTW, 請問乜o野叫做生野快樂呢 ? 請詳述之….

6:11 AM  

Post a Comment

<< Home