Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Tuesday, August 22, 2006

Long Vacation X-------遇上達文西


我同波士特登o黎到Amboise,除o左為o左Chambord,仲係因為想"體"o下一代天才達文西最後三年o既住所。

傳說為o左 方便佢監督 Chateau Amboise o既工程﹐Francois I 特別o係阿文西屋企同城堡之間起o左條秘道----佢0地真係名付其實--有路!!!我呢o的衰人開又開始估。。。。果條雙鏍旋樓梯﹐話就話方便阿Francios I 偷食。。o甘到底係食乜呢???會唔會係斷背呢??
唉哎﹐我都係唔好以小人之心踱天才之福。。。能夠係生命中最後三年生活係一個o甘漂亮o既小城﹐佢成世人應該無乜做過陰"側"事囉。。 我估。。。。。

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

睇你個Blog固之然睇到好過癮, 但原來睇你O的人氣comment同回應,仲過癮...I like it!

2:07 PM  
Blogger vi said...

估唔到你一"體"就發現o左我個blog o既精華所在呀o下。。。果然後生可畏。。。

5:29 AM  

Post a Comment

<< Home