Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Thursday, August 31, 2006

俾面??

寵物店o黎o左個神奇客人。話說呢位女士好鍾意我o地阿炭炭﹐佢同埋老公一齊o黎﹐叫我o地將身價$5500 o既炭炭平D賣比佢﹐講講o下重話可以加多$3000大元﹐"免為其難"要埋"匙更女"。老實講﹐$8500 蚊真係無乜得賺﹐但係見佢肯要o西兩兄妹﹐唔係佢o地分開﹐"林"住 $8800 益街坊,仲包o左一貓一支Vaccine﹐點知佢不但只唔制﹐仲勁"踩" "匙更女"﹐話$8000 都比多我o地﹐又話CWB 有一樣o既貓﹐only @$4000。。。。。。真係是可忍熟不可忍!!!我o地梗係企硬$8800 啦﹐咪同佢講話唔好意思﹐$8800已經係我o地bottomline, 叫佢考慮o下。就o係呢個時候,佢o既EQ 全面崩潰。。。。。bilibala係o甘嘈﹐話我o地唔肯平﹐唔係做街坊生意。。。。大佬呀﹐我都要同breeder 交代o架....o甘賤賣人o地D 貓﹐以後都唔交比我o地賣呀..後來我Boss 竟然舉腳贊成賣比佢﹐so 我o地唯有死死o地氣call 果兩公婆。。。話比佢知大老闆肯平比佢。。。turn out 佢都無show up...直至前幾日﹐"匙更女"以$5200 賣o左比一個好鍾意佢o既客人﹐之後﹐果兩夫婦又浦頭啦。。。仲夠膽叫我o地$3500 賣炭炭比佢。。。仲話"匙更女"賣o左$5200, 我o地可以$3500賣炭炭比佢啦.........都癲o架。。。話明兩隻一齊買至平比佢﹐依家人o地買左一只﹐佢走o黎"汁"雞。。。有無o甘厚面皮呀????我o地睬佢都生臭狐la....跟住又走o黎。。。話好希望我o地快D賣左炭炭﹐等佢唔洗心掛掛。。。ok,呢句都算人話﹐點知正常唔夠兩秒鐘﹐又發癲。。。。。。。 話要買砂盤﹐問幾錢﹐我o地咪話 $68 囉。。。因為新張八五折做完啦嘛...跟住佢又話。。。 之前個哥哥仔(my partner)明明話$5X,點解貴o左。。。。。。%$^$#@$% 心"林":都話discount做完咯。。。。。識唔識聽廣東話架!!!!!!佢又嘈。。。。。。o甘我partner 為免佢再煩﹐比個九折佢息事寧人啦。。。。。。。。。。o丫。。。。。果條八婆o丫------sorry... 我真係忍屎忍尿好過忍佢......話佢突燈渣車o黎買砂盤, 狗展$40佢都唔買﹐返o黎幫我o地買﹐o甘都唔平比佢﹐唔俾面佢wor.....超﹗佢幫襯果一大次同我講俾面???我D member 都無話要我俾面呀!!!!!我夠突燈搭車去買六合彩N次啦﹐又唔見Jockey Club 俾面我等我中返次!!!!都額外俾九折佢啦。。。。。都唔知想點。。。真係提起都火滾!!!!
我非常﹐十分﹐very 想影佢相再加句"立入禁止",貼o係舖頭門口!!!

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

竟然有人敢o向农历七月到你铺头搞事? 找死!

买炭应该去对面惠康! 揾你做o羊? 帮手点火呀?

据我所知,贵店只有两个折扣可以提供,57折同59折. 就平o的比个57折啦,好心你! 如果57折肯买o既,应该有赠品啦! 就送一支小喇叭!

我认识o既Vicole对呢种事应该应付自如,o吾可能o甘劳鬼气o既!

Ms. Yeung

2:02 PM  
Blogger vi said...

你講得"arm",因為我當時唔在場。。。全部都係我partner覆述o既。。。。但在場又的點o丫﹐我在明佢在暗。。。。玩o野都要"體"situration o既....
BTW,炭炭係只貓貓o黎o架﹐燒﹐會俾人拉o架。。。

4:43 PM  
Blogger vi said...

Miss Yeung,我唔幫人燒o野o架﹐well,數簿另計

4:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Don't be angry la... shek fan shek fan!!!!

10:38 PM  
Blogger vi said...

波士﹐微服出巡呀?個藝名無乜誠意wor.

10:02 AM  
Blogger O said...

haa, secret admirer, 好流....

8:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

咁大膽係到搞搞陣,人黎,落閘放狗!!咬到佢pat pat開花!

1:03 PM  
Blogger vi said...

我o地Pu Pu 先至唔咬佢個臭Pat Pat 呀

1:38 AM  

Post a Comment

<< Home