Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Sunday, October 15, 2006

千呼萬喚始出來

o拿,我呢D叫詢眾要求﹐你o地叫得我"出來"就要比足戲我啦......un唔un?
今日"體"完莫探員o既talk show.....除左"正"都係"正".....
除左好鬼有學術性﹐亦有時事﹐兩性關係。D讀哲學o既人如果個個都好似莫探員o甘搞鬼。。。我就即刻標去報名。。。做人﹐都係有D幽默感好D。。。
我最欣賞o既係佢果句"請你好好放低"....hahaha....呢句係廣東粗口中最廣泛被應用o既。。。。。。。haha.. 原本想比你o地估o下。。。 不過o甘咪即係比機會你o地輪住o黎媽我。。。。。。制唔過。。。講到呢到﹐爛口果"窄"應該笑梗,唔識笑果D唔好怪我....我都係為左令你明白﹐逼住媽你一次﹐PG o丫唔該......呢句咪既係MK 爛仔講數使用率最高o既"X 你老X個X"lor...呢的人係咪毒o丫﹐鬧到無Point,連阿"伯有"都唔放過.....不過唔緊要呀﹐佢出到呢句﹐都無乜後著o架喇......識與唔識呢個人都好﹐你咪就"好好放低"呢個爛口怪囉。。。反正佢講多十年﹐都變唔出D咩野花樣架啦。。。。。。咪就"放低"佢o係度繼續好似跳線o甘....."請你好好放低","請你好好放低"lor.
下次比老細柄,"你都不妨稍為改良講:"請你好好坐低"再鬧啦....改一個字。。。make sense D,但一樣可以平衡心理。。。妙哉妙哉!!!

8 Comments:

Blogger O said...

哈哈,洪太,妳有幾鍾意妳個位呢?我同妳睇同一場妳估我明唔明呢句呢?嘻嘻,但係好似應該係「X你老X臭X」,唔係「個」喎,哈哈~~學子華話齋,我都聽到好豁達,所以可以指出妳錯左或漏左個咩字!

我同我班friends笑到癲左,鬼咁大聲,聽男女關係果段簡直係身同感受,真係唔該妳地女仕們唔好再「講大話」啦!哈哈哈~~妳結婚果日都係因為大家要講大話所以搞到班兄弟係樓下呆等,嘻嘻~~

或者咁講啦,妳唔講大話都已經好得啦,不過妳果日話妳個個朋友都咁得,然後妳出現係伊館我就想即刻推翻妳呢句「大話」!

12:45 AM  
Blogger vi said...

OZZI,我都為o左"個"同"臭"猶疑左一陣。。。。如果多一位就good fit la.. haha!!
老友﹐如果個個女人都唔"講大話"﹐我估你寧願唔帶眼鏡出街lu....但係o甘樣好易PK 死o架。。。。 為o左千千萬萬好似你o甘o既茂利唔洗PK﹐我o地D女人仔咪唯有講少少"大話" 囉,仲要自資o架wor!!!....WHITE LIE o黎o者,"體"開D啦...
BTW,o個位小姐係有"體"呢個blog o既,你o甘大模斯樣﹐show 埋大頭o甘講呢的說話.......唉﹐兄弟﹐禍從口出就係你呢隻啦。。。。。。。。。

12:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

O 先生,

如果你覺得洪太講大話,咪嗌回水囉! 本人對閣下的回應係: 大家咁話啦!
仲有:
請你好好放低! 唔係我諗你要開發下國內市場啦!
J

9:33 PM  
Blogger vi said...

唔。。。。有小小火藥味。。。。
阿J﹐口不擇言係OZZI o既人物性格﹐求其搵人"老dup" 到佢"爆缸"咪算囉。。。係咪???
和平散開﹐和平散開。
Armani,Nacupenda ,Nacupenda We We!!!

10:41 PM  
Blogger O said...

哈哈,咁邊個係阿J咪呼之欲出囉,唔駛驚喎阿Vi,大家都係講笑咋嘛,口不擇言?哦,妳想我虛假D都得架,我努力D試下呀!

阿Vi,冇事嘅,好男不與咩呢?所以我唔會回應,哈哈,有D朋友話有種女人好惡,我就唔知點解好似重來都唔驚惡嘅女人,或者妳見過我真係發火妳會知點解卦,嘻嘻~~~

洪太,妳而家明晒乜野係香港女仔啦,好彩妳升格左唶,哈哈,Hmm....或者同年紀有關,唔.....正常嘅、正常嘅~~

唔駛國內市場啦,唔係香港大嘅應該都ok架啦,好似係多左一D叫「修養」同「矜持」嘅物體.........

5:22 PM  
Blogger vi said...

係呀﹐我升格o左做"賤賤格格"呀。。。ha haha。。。好啦好啦﹐大家笑完就算啦﹐OK?

1:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

我...剛剛路過之地, 見個天有D黑雲, 好在, 又一天光晒!

唉, 香港地, 大陸地, 個銀仔咪都係一樣有兩面o既...
好女仔難求, 好男人又咪一樣...
我都睇化晒啦, 爭在未看破紅塵啫

我原本都好想同你o地一齊去睇架, 不過, 近排做野好忙呀... 嗚~~嗚~~

路人
細Vi

11:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

更正: 路過此地

細vi

11:52 AM  

Post a Comment

<< Home