Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Wednesday, February 21, 2007

投胎

呢排成日都會"林"到d好其怪o既topic....好似投胎.....你o地信唔信有投胎呢樣o野呀..有時會"林"..如果我無頭胎o黎呢度,o甘我o既生命咪會完全該寫o西囉...可能變o左鬼妹...甚至黑人,,,嘩..有D驚o添...之前"體"見鬼II,話每個大肚婆身邊,都會有個靈體係度等投胎......o甘講法...我身邊咪......依~~~~早知唔"體"o甘多恐怖片啦!!!!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我o吾care有无投胎呢样o野,我净系care有无投错胎o者!

如果有投胎,前世o既事你根本无办法知道,今世你身边又无仇人等投胎,有mug好"林"? 你问我,我会话一切顺其自然!

身边有无o野,其实是由你话事,你觉得有就有,无就无. 正所谓"心中有鬼"嘛!

凡事以平常心对待,日子会过得好好!

如果你觉得不放心,多做善事o罗! 拿,捐D钱比我,你会心情舒畅好多o架!

善哉! 善哉!

10:02 AM  
Blogger Unknown said...

啊,原來我身邊就係有你呢隻吸血鬼....真係一隻頂七隻....捐錢比你咪即係為禍人間!!!

6:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

我无留名你都知道我系边位? 厉害!厉害!

12:08 PM  
Blogger vi said...

你寫d o野都露o西底啦!!!

11:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

dont think stupid stuff while i am not around!!!!! i have many ghosts around me here!

5:28 AM  
Blogger vi said...

波士,
佢地有無我剛剛見果幾個o甘菊花呀?

8:27 AM  

Post a Comment

<< Home