Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Monday, December 18, 2006

Jan Lamb Show

琴晚終於"體"o左我恨o左好耐o既林海峰是但"up""mou"低噴飯show.....我比八十九分。。因為頭段我係"體" 過錶o既。。。我"體"戲"體"show 都係。。。當個主角吸引唔到我o既attention,我就會"體"錶......(不過都無"體"詹瑞文"體"o甘多次錶)開頭可能未warm up,同埋D timing 無黃子華拿捏得o甘準....未在狀態。。。。。但係入中段開始。。就惦到爆廠。。。由"志雲警局"開始殺到尾。其中扮劉華同TVB 五虎去參政﹐笑爆。。仲有扮時下年輕男女D口頭禪同懶音。。。神似到極!!!真係"超低能﹐勁搞笑"呀

0 Comments:

Post a Comment

<< Home