Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Monday, November 27, 2006

我的聖誕節

最鍾意聖誕節。。細個果陣﹐當然係因為有假放啦﹐仲有聖誕大餐同聖誕禮物wor....幾好呀!!!雖然老豆每年都係帶我o地去樓下o既"馬來亞餐廳" 食聖誕大餐。。。(馬來亞好似無聖誕節o架wow)﹐個經理笑果陣D金牙仲閃過D聖誕燈﹐好得人驚。。。。。。但係佢永遠都會送多杯雪糕同多份禮物比我。。。唔通比我定驚???
講到驚﹐有一年老豆同媽咪帶我o地去新世界中心買聖誕禮物。。(留意﹐當年新世界並唔係好似依家o甘流o既﹐當年有海城夜總會﹐唔同中國城wow﹐細路仔都去得o架﹐無大髀摸o架!!!好多明星登臺﹐十足依家做套"東方之珠"o甘。。。。。)當日我D阿哥們買左架BMX,而我就買左個小數民族洋娃娃。。。。。原本仲想去流浮山食蠔﹐點知走果陣突然風雲變色。。。唯有打道回府食翻"馬來亞聖誕大餐",塞車過紅隧果陣。。。個天係超級暗紅色o架,仲好多波子跌落架車度...(果陣唔知果D 係冰雹)心"林:老豆架車會唔會穿o架。。。係咪世界末日呀??我都未同個新洋娃娃改名。。。。。又未玩過架BMX...功課又未做o西。。。o甘點呀...真係好鬼底B...之後大大o下﹐就開始同同學仔去尖東"體" 燈飾。。。仲第一次收花o添﹐不過係D 男同學一切送比我o地o甘多個女仔。。果年仲收到隻有我一半o甘高o幾青瓜俠公仔。。。搞到要個男同學幫我手搬返屋企先﹐先﹐再同D 朋友o係尖東會合....果年之後﹐有好幾個好朋友都去做外國讀書lu.... 到o左大學,就學人搞X‘mas fund-raising Ball...唔係自己賺錢果隻﹐係幫個會籌款。。。大學D Christmas Ball,真係成行成市﹐我o地D 飛仲要成二佰幾蚊張....要突圍﹐唯有打友情牌﹐仲要空堂坐counter sell 飛。。。。。通常d熟與唔熟之間o既男同學都會問"係咪你做我partner 先?"當時為o左sell 飛﹐真係乜人都應承﹐結果我竟然有成唔知三定四個partners...但係其實我係in charge of 當晚o既programme rundown o架嘛﹐便有時間玩o丫。。。講到呢度﹐就要同阿J say sorry 喇。。當年我叫o左佢去﹐又陪唔到佢(雖然好多男同學願意代勞 ),真係唔好意思。。。當晚我對得最耐o既﹐竟然係同我一齊做點唱o既DJ...佢仲贈o左我一句:U can't please everyone!!!...到依家我都受用無窮。。。。。。
後來我衝上雲霄之後﹐o係香港過聖誕o既機會真係少之又少。。。香港聖誕大大話話都過o左十幾二十次﹐況且聖誕有double allowance,不如去逗o下外幣好過啦...o甘多年o黎﹐我試過聖誕o係南非抱老虎BB,o係臺北食鼎泰豐﹐o係大阪食ODAN,o係LONDON 行HARROD'S,o係巴林食中東大餐﹐o係Frankfurt 食豬手包.....仲有好難忘o既一年o係Vancouver...由果年開始﹐我就會忽然間天旋地轉。。。耳水從此 失去平衡。。。我亦知道呢個聖誕﹐有一個我唔認識o既人非常非常憎我.........

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

睇你个blog, 好似会有下集o窝!

请问o向巴林食o野,系o米用"巴林币"o架! ha ha!

Ms. Yeung

1:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

哈哈, 我都知呀,馬來亞餐廳食聖誕大餐oY嘛,其實你地都叫做好幸福架喇,有大餐食又有禮物,想當年我細個..真係咩都冇架..好彩而家我會做返哂比個細架..嘻嘻嘻~~

唔識你又憎你,人黎架????

11:19 PM  
Blogger O said...

妳耳水唔平衡都去Vancouver冇乜關係嘅,係妳去到Vancouver見到阿洪生咁型仔之後揾個藉口唔想撈但係又可以出糧唶,呢招都幾絕,哈哈~~

最衰嗰陣時又未識妳,唔係就可以叫妳介紹幾個同事俾我識,等妳地次次嚟我都可以盡吓我「地主之誼」呀嘛。

一個妳唔認識嘅人咪由佢憎囉,我係妳就補多句:「係呀,哎唷,嬲呀?嬲死佢囉,I dun give a shxt!」

8:20 AM  
Blogger vi said...

Ms Yeung,
巴林幣都真係好名付其實o架,一蚊巴林錢等如二十蚊港幣o架。。。仲勁過EURO!!!

11:08 PM  
Blogger vi said...

Lamma & Ozzi,
憎我咪由得佢憎囉。。。可以比佢平衡o下心理嘛。。又對我無影響o既。。都唔會見...hee hee

11:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

睇完你o既聖誕篇, 好開心好開心呀, 我都好想快o的到聖誕節!!!
我都仲記得當年o個個貴到離晒譜o既X'mas Fund Raising Ball呀... 當年仲係窮學生一名...不過, 應承o左你做sub-com, 都冇計較啦.
我當晚仲講錯野. 原本我同個鬼佬DJ講, 一陣佢播歌時, 我o地會玩遊戲傳balloon, 叫佢播音樂時可以隨時停或開始, 點知我口快快就話, "we will pass the bamboo..." 佢聽完就話, "Oh, interesting", 跟住就碌大對眼好疑惑咁望住我, 搞到我好鬼唔好意思, 見佢望o左我咁耐, 我先發現原來自己up錯野... 好鬼瘀... 哈哈!! 諗諗o下, 傳碌竹可能會係幾刺激好玩o既遊戲...

12:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

喂喂, 可唔可以o係貓朋狗友list入面我個hyperlink 改一改呀?
呢個先至正確:
http://viennalam2006.spaces.live.com/
阿里嫁到 哥仔姨媽士...

12:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

我知你讲紧mug, 但o吾知点解会憎你, 点解呀?

Ms. Yeung

10:02 AM  
Blogger vi said...

Ms Yeung,點解就唔提喇。。。費事越來越多人物登場。。。好鬼亂o架嘛。。。又唔係長篇電視劇....

1:33 PM  
Blogger vi said...

細Vi,
D 飛唔貴﹐又邊有o甘多錢留比你o地wow...

1:35 PM  
Blogger vi said...

細Vi,
BTW﹐個hyperlink 已經改返喇。。。

1:36 PM  

Post a Comment

<< Home