Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Wednesday, February 14, 2007

情人節


九百九十九支玫瑰??燭光晚餐??名牌厚禮??你有無渴望過過一個o甘樣o既情人節呀??我有呀......因為未收過嘛,緊係恨啦...但係慢慢就知道,無花收唔煩,收到唔想收o既花同禮物仲煩!!!曾經,我好鍾意紫色玫瑰,有一年我真係收到呀...扎花有我大半個人o甘高...好靚....但問題係... 我唔鍾意果個人wor...之後,我都無o甘鍾意紫色玫瑰,因為原來好快殘o架...一D都唔"come" 擺...亦試過收到張卡開心幾日....雖然只係張卡,但係我好鍾意果個人o架...hee hee..所以送乜唔係關鍵...邊個送至重要....由其係人陪唔到我但係都make an effort 去做d o野果D人...hee hee.. 喂.."果D人" 我好鍾意你...... 份禮物呀....hee hee

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

嘩.... 唔好哂命好喎

8:54 PM  
Blogger vi said...

Paggie,
o係你面前講情人節收禮物...真係班門弄斧

11:28 PM  

Post a Comment

<< Home