Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Wednesday, December 20, 2006

禁忌

中國可以話係一個充滿禁忌o既國家。。。特別係我呢個catagory-----孕婦.o甘到底係咪全部都係淨係迷信呢﹐好似唔又唔係wor...

禁忌一)三個月未到唔可以同人講,怕個B 會小氣--------齋"體"牌面﹐迷信居多﹐但係我依家又覺得唔係wor...自從講左比人知後。。就每日都比唔同o既資訊轟炸。。。甲叫你唔好XXX,乙叫你一定要YYY,丙叫你間唔中ZZZ,你話o丫﹐頭三個月﹐自己都未適應身體變化....仲要應付o甘多有心人o既報料。。。雖然好感激﹐但真係亂亂o地o架﹐尤其人家第一次嘛...

禁忌二)唔食得羊肉。。。係小妹o既母親大人提供o既。。但我問佢點解佢又答唔出。。。我即時大佢"唔好同我講食羊肉個B 會發羊吊呀﹐我笑你o架",經小妹大膽求證之後﹐終於知道羊肉如果煮得唔夠熟﹐就會有20%機會有弓X 蟲(唔記得個名o添),呢種蟲0係好多生肉都會有﹐只係羊肉特別大機會感染到。呢種蟲有可能引致畸胎或流產。況且羊肉o甘懆。。食得多個B 皮膚都唔好啦。

禁忌三)孕婦唔惦得貓貓,貓貓D尿尿同便便內o既弓X蟲對胎兒有害。。。我o甘鬼鍾意貓﹐當然比任何人更加關心呢個問題啦。。。結果我請教過三個婦產科醫生﹐佢o地都話呢個講法斷章取義。貓之所以會感染弓X蟲﹐係因為食0左生肉﹐如果自己養o既貓貓從來都唔出街﹐又無比生肉佢食﹐感染機會係非常非常低o既。同埋﹐斷估都無人會徒手"拿"落個貓砂盤度"汁"KKo掛。最緊要注意衛生就真。街邊D流浪貓貓就真係唔好惦啦﹐因為唔知佢o地食過乜N惦過乜。

禁忌四)唔好"體"恐怖片同怪獸片﹐會生醜樣BB。。。。。。大佬﹐d DNA 廢o架咩。BB醜樣應該怪自己同老公。。不過呢D戲可能令個媽媽情緒不安就真。

禁忌五)唔好食"滑san san"o既o野﹐會滑胎。。。。又係我娘親供o既但係又食得燕窩同花膠 wor...r 爆頭。。呢兩樣都好滑o者。。。。。

暫時"林"到o甘多先﹐大家仲有無提供呀??要講解埋o架wor!!!

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

呢d野,信則有,不信則冇,唔駛太左意架,總之做返d 你自己覺得岩既野,唔會令你擔心既野,就ok喇,知冇..呵呵呵~

11:42 PM  
Blogger vi said...

所以我咪想o係度講o下d R爆頭或我認為都唔算完全無根據果D囉。Lamma 你有經驗﹐提供D 好wor

10:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

唉, 雖然我未有經驗, 但係我勝在屋企多女人. hehe 真架, 有d野唔好吓吓講跟據, 你忍十個月, 個bb就係一世架啦...
唔好食蛇, bb會有蛇紋皮膚 (我有一個同學就係咁啦)
唔好搬屋,dup釘, bb會兔唇 (王菲做例)
唔好食生冷野, 係你會好容易病
坐月時要乖乖地, 唔好週身郁, 你之後既身體會好好多架.. 唔好唔信呀
暫時係咁多, 記得我再報料

9:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

即係,信就唔做,唔信既,你做左都當冇野囉, 我多數係食野方便小心d,其實你食咩,bb都接收到架,咪小心d 囉,涼野,生冷野,蝦蟹都冇點食~~你醫生有比鐵丸你冇,一定要食呀你,成日暈~食多d 波菜,西欄花,多鐵質架都,湯都要睇清楚係咩湯,唔清楚入面有咩就唔好飲喇,要講真係好鬼長,大個女架喇,自己執生啦.哈~

11:37 PM  
Blogger vi said...

Paggie,
o甘我呀爸呀媽搬屋我幫唔幫得手呢??蛇皮呢個我都有朋友同我講過﹐又係真人真事。。都幾驚

Lamma,
鐵丸未食呀。。。 不過聽講食o左好難大大o架wor...

12:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

搬屋呢家野就最好唔好掂啦, 你爸媽會明白你既... see ?

3:10 PM  
Blogger O said...

禁忌六:懷孕時唔好寫Blog,唔係第日個B會變咗IT Nerd(好似我咁,問妳怕未?)

睇妳夠唔夠膽回應先?!哈哈~~

3:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

我就冇經驗, 但就見得o的同事朋友o既經驗多. 唔好搬屋呀, 幫手都唔好, 真人真事. 你粗身大細, 你爸媽都唔會忍心叫你幫o架啦. 放心!
其實, 只要食得有營養, 食物種類平衡, 做一o的令自己心情輕鬆唔好咁操勞o既事情, 就咩都得啦. 唔洗樣樣都嚇自己o既. 放鬆o的啦, 香港人(我都知講係比做o既容易...)

1:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

係咪大咗肚唔使做呀, 咁耐冇野睇架... 妖

9:52 PM  
Blogger vi said...

Ozzi,
我肯定你講果樣流過流口水!!!因為我100%知道阿auntie 陀你果陣係無寫blog呢樣o野o既!!而你點解會變成o甘﹐相信都係後天責任居多。。。唔好乜都賴娘親。。。雷公劈o架

11:59 AM  
Blogger vi said...

Paggie,
唔鬼好提啦﹐呢排幫我老豆同阿媽搵屋﹐到埋門落訂又扭pat pat花話唔租﹐玩到我反轉!!老豆又唔聽話搞到跌親尾龍骨入o左廠,醫生都話問題唔係太嚴重﹐不過要帶一排腰封﹐但係都未到要交代後事地步o丫!!o係道同我講埋的唔三唔四o野...我谷鬼氣發皮四乜都推o西比我D阿哥做。。。我唔鬼理啦!!!

12:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

喂, 大肚婆唔好鬼發皮四啦, 冇益架, 知冇?

5:08 PM  

Post a Comment

<< Home