Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Friday, August 10, 2007

娛樂無窮


自從生左小波士﹐我多左一樣娛樂﹐就係影佢的奇怪表情﹐再加的白痴caption 落去。。。 哈哈哈!!!唔知第時阿小波士大個見到會唔會同我脫離關係呢?hahaha
http://mysinamail.sina.com.hk/cgi-bin/album/ualfolder.cgi?uid=vicole0815@8

7 Comments:

Blogger Jamin Tse said...

緊係要脫離關係啦!影得我唔清唔楚!Out哂focus!我明明好精靈嘛!

温馨提示:緊記(normal)影人對焦位在眼
温馨提示:換機!DSLR+大光圈lens,因妳手震,現場光度不足,但又不能開閃燈!

早就已叫妳換機啦!!!!!!!(不要鬧我啦)!

9:57 PM  
Blogger vi said...

aiya.. AV idoit use idoit camera ma... it's fits me la... hahhaha

5:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

睇0黎我o地开始有o野玩! 阿b个样已经脱离面粉团行列,开始步入"人仔"阶段. 个样都几精灵吖!

Ms. Yeung

10:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

陰公囉, 陰公囉, 呀仔大左一定嬲到你爆~~

係bor,祝你生日快樂, 仔仔聽教教話呀下!!

9:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

仔仔聽教聽話先岩呀下~

9:16 PM  
Blogger vi said...

玩下o者﹐阿仔應該佩服阿媽o既創意都黎唔切啦

9:46 PM  
Blogger Vi_Vi said...

喂, BB好可愛呀, 雖然, 我有時會擔心你不要產後用咁多電腦.... 不過...我又好想睇BB o既有趣表情啊~~~

Vi Vi

9:02 PM  

Post a Comment

<< Home