Vi's cattery

沒有貓,還是愛貓...

Saturday, January 31, 2009

我的喪禮

dream wedding, dream party 好多人都會有﹐大家有無想過自己o既喪禮?一個屬於自己又完全無say o既典禮。。。非常無奈

有見及此﹐我決定依家寫低我o既夢想喪禮﹐他日歸故土時﹐邊位blog 友好心send 返呢條link 比我的家人﹐等佢地有的reference.

個人勁愛紫色﹐所以靈堂一定要紫色為主﹐千其唔好搵的喃嗼佬返黎叮叮查查﹐重有唔好燒的紙扎野比我﹐如果後來我發現有需要﹐會報夢request.帛金可以捐左佢﹐如果送花圈﹐請送紫或白色。

官木方面﹐我非常唔介意用紙官﹐反正我prefer 火葬。千其唔好土葬我﹐我唔想比蟲蛀到爛o西。仲有﹐我要著返自己的衫﹐no 壽衣pls,化妝方面﹐可唔可以用返我自己的化妝品呢?因為。。。我硬係覺得果的化妝好唔惦。。。如果個樣唔太得人驚﹐唔化好過。。。我又無預備比人瞻仰遺容。。。記住我在生時個樣好過啦。

重有一樣好重要o既野。。。。 如果我身上有任何器官仍然有用﹐唔該幫我捐鬼o西佢。唔好講到話遺愛人間o甘偉大﹐只不過係用得唔好o西。if possible , 比的貓貓陪住我﹐我相信佢地會比我先到彩虹橋。等佢地做我嚮導﹐我咪唔會悶囉

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

你冇事丫嘛, 新年流流搵 d 咁野玩... ??

2:52 PM  
Blogger vi said...

我唔知幾正常﹐大哥﹐話o西都係人生最後一個大project,唔交帶兩句﹐點知的細o既搞的乜出黎呀..

11:09 PM  

Post a Comment

<< Home